Codul de conduită pentru furnizorii Infinity Business Center și intermediarii terți

Prezentul Cod de conduită definește cerințele minime impuse angajatilor, furnizorilor intermediarilor terți ai Infinity Business Center referitoare la responsabilitățile pe care le au față de părțile afectate/implicate și mediul înconjurător. Infinity Business Center își rezervă dreptul de a modifica în mod rezonabil cerințele Codului de conduită. În acest caz, Infinity Business Center se așteaptă ca toti angajatii si furnizorii să accepte aceste modificări rezonabile.

Angajatii, furnizorii și/sau intermediarii terți ai Infinity Business Center au luat la cunostinta si respecta urmatoarele:

  • Conformitatea privind legislația în vigoare
    • Să respecte legile sistemului (sistemelor) de legi aplicabil(e)
  • Interzicerea corupției și a mitei
    • Sa nu tolereze sub nicio forma și să nu se implice în mod direct sau indirect in nicio formă de corupție sau mita si să nu acorde , ofere sau promită nimic de valoare unui oficial guvernamental ori unui partener din sectorul privat cu scopul de a influența acțiuni oficiale sau pentru a obține un avantaj incorect
  • Concurenta loiala, legislația antitrust și drepturile de proprietate intelectuală
    • Să acționeze in conformitate cu legislația concurențială națională si internațională și să nu participe la fixarea preturilor, alocarea de piață sau de clienți, împărțirea pieței sau trucarea licitațiilor cu competitorii
    • Să respecte drepturile de proprietate intelectuală ale celorlalți
  • Conflictele de interese
    • Să evite orice conflicte de interese ce ar putea influența in mod negativ relațiile de afaceri
  • Respectarea drepturilor fundamentale ale omului privind angajații
    • Să promoveze egalitatea de șanse si de tratament pentru angajați, indiferent de culoarea pielii, etnie, naționalitate, context social, dizabilități, orientare sexuala, convingeri politice sau religioase, sex sau vârsta
    • Să respecte demnitatea personală, intimitatea si drepturile fiecărui individ
    • Să refuze să angajeze sau să dispună muncă silită împotriva voinței
    • Să refuze să tolereze orice comportament inacceptabil fată de angajați, ca de exemplu cruzimea mentală, hartuirea sexuală sau discriminarea
    • Să interzică comportamentul care implică gesturi, limbaj sau contact fizic, cu tentă sexuală, de constrângere, amenințător, abuziv sau exploatativ
    • Să asigure remunerația echitabila și să garanteze aplicarea salariului minim legal la nivel național
    • Să respecte numărul maxim de ore prevăzute în cadrul legislației aplicabile
    • Să recunoască, in măsura in care acest lucru este posibil din punct de vedere legal, dreptul de asociere liberă a angajaților și să nu favorizeze sau să facă discriminări între membrii organizaților de angajați sau uniunilor sindicale
  • Interzicerea muncii pentru copii
    • Să nu angajeze lucrători sub vârsta de 15 ani sau, în țările care fac obiectul excepției dezvoltării țărilor din cadrul Convenției ILO 138, să nu angajeze muncitori sub vârsta de 14 ani
  • Sănătatea și siguranța angajaților
    • Să își asume responsabilitatea pentru sănătatea și siguranța angajaților proprii;
    • Să controleze pericolele și să ia cele mai bune măsuri posibile contra accidentelor și bolilor profesionale
    • Să asigure instruirea și să se asigure că angajații sunt informați referitor la probleme de sănătate și siguranță
    • Să stabilească sau să folosească un sistem rezonabil de management al sănătății și securității la locul de muncă
  • Protecția mediului
    • Să acționeze în conformitate cu standardele statuare aplicabile și internaționale referitoare la protecția mediului
    • Să minimizeze poluarea mediului și să îmbunătățească continuu protecția mediului înconjurător
    • Să înființeze sau să folosească un sistem rezonabil de management de mediului.
  • Lanț de furnizori
    • Să facă toate eforturile pentru promovarea prezentului Cod de conduită printre furnizorii săi
    • Să respecte principiile nediscriminării cu referire la selecționarea și comportamentul față de furnizori